NUNS i NDNV: SNS novcem građana kupio TV O2 I PRVU

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) smatraju da kupovina kompanije Antena grupa – predstavlja unapred smišljen transakcijski mehanizam koji je imao za cilj da Srpska napredna stranka novcem građana postane vlasnik dve televizije za nacionalnom frekvencijom, Prve televizije i O2, kao i drugih medija kojima je osnivač ova kompanija.

„Smatramo da ovaj slučaj svakako nije samo medijski, već da predstavlja jednu od najvećih političkih i ekonomskih afera u Srbiji danas. Iako su i Prva televizija i O2 i do sada bile naklonjene partijama na vlasti, očigledno da je procenjeno da treba ukloniti pojedine sadržaje u kojima se mogu čuti kritički tonovi, kao i da treba dodatno favorizovati SNS. Ove dve televizije će se, po svemu sudeći, pretvoriti u rezervoar partijskog novca i uticaja“, navodi se u saopštenju.

Predstavnici medijskih udruženja podsećaju da je „mehanizam stranačke kupovine medija već viđen na lokalnom nivou, a jedan od najdrastičnijih slučajeva je kupovina Novosadske TV i Dnevnika od strane portala Srbija Danas, bliskog SNS-u, poznatom po dramatičnom kršenju Kodeksa novinara Srbije.“

Smatraju da „svakodnevne, dramatično loše vesti koje stižu sa medijske scene postavljaju pitanje smisla nastavljanja dijaloga novinarskih i medijskih udruženja sa predstavnicima vlasti“.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.