Vukašin Tanurdžić gost ciklusa „Art Ekskluziv“ 29. novembra u klubu „Tribina mladih“

Još jedan u nizu susreta u okviru ciklusa „Art Ekskluziv“ održaće se u četvrtak, 29. novembra u 19 časova u klubu „Tribina mladih“ Kulturnog centra Novog Sada. Ovog puta će biti predstavljen Vukašin Tanurdžić, kreativni direktor i osnivač marketinške agencije „KUĆA ČUVARKUĆA“. Moderator je grafičar i dizajner Doru Bosiok. Vukašin Tanurdžić Rođen sam 1978. na Limanu u vreme države i sistema vrednosti koji više ne postoje. U porodici sam najmlađe dete, od oca novinara i majke urbanistkinje. Od nevine dečije igre i pravljenja dečijih ekoloških novina „Oaza“, u društvu dve drugarice iz osnovne škole, prilikom posete dečije redakcije sa radija pozvani smo da pređemo na radio i tako je krenulo. Nakon toga kada je ekipa sa tada inovativnog Trećeg programa predložila da iz radija pređemo na TV, prihvatio sam izazov. I eto, da se nisam igrao novinara kao dete ne znam šta bih bio, jer ništa u vezi škole kod mene baš nije radilo i dalo rezultat. Sve dalje u mom ličnom i profesionalnom životu obeležile su komunikacije. Prvo masovne, a onda tržišne. I zanat. Koji se uči pokušavajući. HRONOLOGIJA 1988.  Dečija redakcija Radio Novog Sada 1989.  Treći program RTNS, emisija Na metar od zemlje 1990 – 1998. Emisija Zvrk i drugi medijski projekti / Treći kanal, NS Plus, RTS 1999. IN Radio, autorska emisija sport i zabava 2000. Agencija Markons i FK Vojvodina / kopirajter, ivent-menadžer i portparol 2005. Markons, kreativni direktor 2007. Hemofarm – marketing menadžer centralnog servisa koji je objedinjavao globalno tržište 2008. Headmade – partner i jedan od osnivača agencije 2016. Kuća čuvarkuća – direktor i sve ostalo što zatreba Razvoj moje veštine pa posledično portfolija ne bi bio moguć bez ljudi sa kojima sam radio – gazda, šefova, urednika, art-direktora, dizajnera, reditelja, fotografa i svih onih ljudi koji se kriju iza zavese kreativne industrije, jer po mom dubokom uverenju kreativac je samo karika u tom lancu, osoba koja je čuvar timskog napora i garant da se na put kreće iz ideje i za ideju. Sam tok karijere u marketingu imao je strukturu puta od šegrta do majstora, a kad sam preskočio iz šegrta u kalfu i iz kalfe u majstora ne znam ni sam, to treba pitati svedoke. Brendovi na kojim sam radio tokom dosadašnje karijere su najrazličitije prirode, a i sam posao za njih se kretao od manje važnih, parcijalnih projekata i kampanja do strateškog vođenja procesa brendiranja i unapređenja korporativne kulture. U svemu sad shvatam da je najvažnije bilo učenje, krađa zanata od drugih, a danas davanje znanja drugima. Foto: Jovan Popović    

Ostavite odgovor