ICEBERG, MATOVILAC, RADIČ, ENDIVIJA, RUKOLA…

Mogućnosti kako za intezivnu proizvodnju, integralnu kao i organsku proizvodnju. Postavlja se pitanje da li Mi možemo obezbediti kvantite i kvalitet? Cilj je prodaja delimičnoprerađenog proizvoda opranog i upakovanog pojedinačni ili kao miks. Mislim da je budućnost u ovim salatama kao beby kontekst, pojedinačni ili kao miks. Izazov je proizvesti u svim godišnjim dobima da bi imali kontinuitet. Treba izuzetno mnogo raditi na edukaciji kako proizvođača tako i potrošača. Pronaći kupce ???? Impementirati GlobalGap i druge standarde u zavisnosti od zahteva kupaca. Otvaranje doradno-distributivnog centra? Raditi na brendu, marketingu i promociji. Pre svega ispitati sorte ( hibride) po vegetacionom periodu, dužini čuvanja proizvoda, kvalitativnim i kvantitativnim osobinama. Prednost- dugotrajna svežina, mala pakovanja za jedan obrok, nema bacanja hrane a ni novca. Relativno brz obrt novca. Mislim da jednim dobrim i objektivnim istraživanjem možemo obezbediti odličnu sirovinu za izvoz, s tim da iziskuje „manje“ radne snage ( koja je deficitarna), možemo uz adekvatnu stručnu pomoć obezbediti kvaliteta zdravstveno bezbedan proizvod, opran i upakovan dobićemo dadatnu vrednost i biće pristupačniji krajnjem potrošaču. Tekst nije obrađivao tehnologiju proizvodnje koju ću objasniti u narednim tekstovima. Ovde sam hteo da započnem priču koja mislim da je budućnost, ako nije već sadašnjost i kod nas u Srbiji. Autor: Borko Ivanović Izvor: PSSS