Udruženje Agro klaster Srbije i NALED organizuju javnu kampanju „Mesec organske hrane“. Tim povodom održan je okrugli sto, koji je pokazao da je Novi Sad primer dobre prakse u organskoj proizvodnji.
Cilj kampanje tokom decembra je pružanje prilike proizvođačima, potrošačima i njihovom asocijacijama da unaprede uslove za proizvdnju organske hrane u Srbiji.
Član Gradskog veća za privredu Milorad Radojević rekao je da je Grad do sada izdvojio preko 20 miliona dinara pomoći za male organske proizvođače i najavio veća ulaganja naredne godine.
Na okruglom stolu u Centru za organsku proizvodnju u Selenči učestvovali su predstavnici Republičke vlade i lokalnih samouprava, organski proizvođači i predstavnici institucija i udruženja.
Kampanja „Mesec organske hrane“ je deo četvorogodišnjeg Projekta javno- privatnog dijaloga za razvoj, koji finansira Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID). Projekat sprovodi NALED u saradnji sa Republičkim sekretarijatom za javne politike.