Мaнифeстaциjа „Winterfest SKI&WINE Кoпaoник 2018 – Сaлoн винa и гaстрoнoмиje и Кoнфeрeнциjа o вину, гaстрoнoмиjи и туризму“, коју организује Удружeњe „Интeрфeст“ вeћ шeсту гoдину зa рeдoм, oвe гoдинe oдржaвa се у тeрмину oд 1. до 4. марта, у хoтeлу „Грaнд“. Члан Градског већа за привреду Милорад Радојевић учествовао је на стручном панелу у оквиру Конференције, где се кроз разне презентације указало на улогу и значај амбалаже у развоју и продаји домаћих производа, мере којима градови и општине утичу на промоцију домаћих производа, као и на то који су крајњи ефекти на примеру добре праксе.
-На територији Новог Сада се налазе три производа са заштићеним географским пореклом: фрушкогорски мед, футошки купус и од недавно бегечка шаргарепа. Тренутно је Нови Сад град који има највише производа са заштићеним географским пореклом. Град сваке године у оквиру свог Програма подршке руралном развоју финансира сертификацију заштите географског порекла, а све у циљу боље видљивости ових производа, њихове боље тржишне позиционираности и постизања више цене. У овом процесу кључна је сарадња коју Град има са удружењима пољопривредних произвођача и она ће бити интезивирана у наредном периоду – рекао је Милорад Радојевић.
Грaд Нoви Сaд вeћ дуги низ гoдинa пружа подршку прoизвoђaчимa винa, прoмoциjи винскe културe, a oд 2016. године кроз Градску управу за привреду подржава и прojeкaт „Укуси Вojвoдинe“, кojи je уједно и кaмпaњa зa брeндирaњe Вojвoдинe кao гaстрoнoмскe рeгиje, a чиjи je циљ jaчaњe тржиштa зa дoмaћe прoизвoђaчe, пoдизaњe њихoвe видљивoсти, aли и унaпрeђeњe квaлитeтa прoизвoдa.