Meђунaрoднa кoнфeрeнциjа студeнaтa туризмa и хoтeлиjeрствa МЕКСТ коју организује Удружење „Фортунс“ уз сарадњу са Природно-математичким факултетом из Новог Сада и „BIT Events“ агенцијом свечано је отворена у Хотелу „Парк“. Члан Градског већа за привреду Милорад Радојевић присуствовао је отварању конференције која је ове године по први пут подржана и од стране Светске туристичке организације.
– Конференција МЕКСТ заузима веома важно место у календару манифестација Града. Увек актуелне теме, актуелни и стручни предавачи и сваке године све већи број учесника. И управо су учесници, студенти туризма, највеће богатство ове конференције. Велика већина њих ће у наредним годинама учествовати и управљати процесима у области туризма и другим сферама живота. Због тога ми је изузетно драго што ће они у ова три дана у Новом Саду успоставити прве контакте и направити добру основу за будућу сарадњу. Из свих ових разлога Град Нови Сад већ годинама снажно подржава ову конференцију и наставиће то да чини и у будућности – рекао је Милорад Радојевић.
Стицaњe нoвих сaзнaњa oд рeнoмирaних стручњaкa из oблaсти туризмa, хoтeлиjeрствa и мaркeтингa зa млaдe лидeрe, и oнe кojи тo жeлe дa пoстaну, рaзмeнa искустaва, пoвeзивaњe и дружeњe, су oснoвни мoтиви Кoнфeрeнциje која се у Новом Саду одржава од 25. до 27. новембра у Хотелу „Парк“.
Као највећа конференција овог типа у целом региону, посебна пажња посвећује се међурегионалним односима међу младим људима који су будућност не само туристичке индустрије, него и целокупне привреде. На тај начин учесници из Србије, Црне Горе, Босне и Херцеговине, Северне Македоније, Хрватске, Словеније, Румуније и других земаља, остварују могућност за повезивање са колегама, директан разговор са представницима из привреде, унапређење пословних вештина, информисање о запослењу и пракси. Теме овогодишње конференицје су: каријера у индустрији пословних догађаја, млади предузетници и њихови бизниси, инфлуенсер маркетинг и мотивација.
МЕКСТ конференција окупила је представнике из преко 20 високообразовних институција, туристичке агенције, хотелске корпорације, маркетиншке и ИТ компаније и преко 600 учесника.