Председник Покрајинске владе Игор Мировић одржао је радни састанак са министром грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томиславом Момировићем и градоначелником Новог Сада Милошем Вучевићем, на којем је било речи о изградњи Фрушкогорског коридора, радовима на траси брзе пруге Нови Сад – Суботица где се налазе археолошки локалитети, као и о изградњи пешачко-бициклистичке стазе између Петроварадина и Беочина.
Након састанка, заједнички су обишли припремне радове на месту будућег моста преко Дунава у оквиру Фрушкогорског коридора, где је у току изградња помоћног челичног моста.
„За овај важан посао борили смо се годинама уз подршку председника Републике Александра Вучића. Мост ће повезивати Ковиљ и Петроварадин у дужини од 1,7 километара, и биће један од најважнијих објеката на коридору, уз тунел кроз Фрушку гору у дужини већој од 3,5 километара“, изјавио је председник Мировић.
Према његовим речима, овај пројекат је изузетно важан за Нови Сад, Ириг и Руму јер је та деоница са око 900 камиона и 10.000 возила дневно једна од најоптерећенијих када је реч о државним путевима у Србији.
“Поносан сам што сам био један од иницијатора овог пројекта и што сам део ове сјајне екипе која ће га реализовати у наредном периоду. Верујем да ћемо за три и по године имати практично спасоносно решење за Нови Сад и друге општине када је реч о теретном саобраћају, за Петроварадин посебно, за Партизанску улицу, за Срем, Фрушку гору и Ириг“, истакао је председник Мировић.
„Данас, када цела Европа говори о преживљавању, ми говоримо о инвестицијама. Ово су пројекти који мењају перспективу наше земље“, рекао је министар Момировић.
Говорећи о изградњи брзе пруге Нови Сад – Суботица, Момировић је навео да Влада Србије има циљ да се што пре заврши ова важна инвестиција, уз очување нашег културног наслеђа на археолошким налазиштима на 11 километара пруге на локацијама у Новом Саду, Врбасу и Суботици.
Градоначелник Новог Сада Милош Вучевић нагласио је да нико није могао да замисли да се истовремено граде два нова моста на Дунаву у Новом Саду и да се пројектује трећи, пешачко-бициклистички мост, што ће омогућити да се квалитет живота у граду промени набоље. Нови транзитни мост биће, према његовим речима, најбржа веза између аутопутева Е70 и Е75 који ће растеретити саобраћај кроз Нови Сад.
Директор „Коридора Србије“ Александар Антић изјавио је да је ово кључни развојни пројекат који је добио подршку председника Републике и да није значајан само за Нови Сад, већ и за целу земљу. Према његовим речима, са ауто-путем и брзом саобраћајницом Рума–Шабац–Лозница, имаћемо око 120 километара модерних путева са мостовима на Дунаву и Сави, са два тунела од којих ће Иришки венац бити најдужи у Србији.
На састанку у Покрајинској влади представљен је и пројекат изградње бициклистичко-пешачке стазе у дужини од 17 километара од Петроварадина до Беочина. Пројектно решење обухвата и јавну расвету, хортикултурно и партерно уређење, као и саобраћајну и туристичку сигнализацију на стази. Пројекта документација за овај пројекат биће завршена до краја године.