Ciklus Novi zvučni prostori
Predstavljanje muzike kompozitora
IVANE VOJNOVIĆ I SVETOZARA NEŠIĆA
KCNS, klub „Tribina mladih“, u 19:30
U č e s t v u j u :
Christoph Jahn, violončelo
Milica Svirac, violončelo
Marina Rajnović – Babović, klavir
Milica Ćosić, klavir
Duško Švonja, klavir
Radoslava Vorgić Žuržovan, sopran
Miroslav Popović, klavir
Moderator :
Danijela Kličković
Ulaz je slobodan, dobro došli!
Foto: Aleksandar Uzelac i Dragan IlićP R O G R A M
SVETOZAR NEŠIĆ
Propis 45, za sopran i preparirani klavir
Radoslava Vorgić, sopran; Miroslav Popović, klavir; Dragan Ilić, stihovi
IVANA VOJNOVIĆ
Minijature za klavir četvororučno
largo – vivo – largo
grave
vivace
lento
allegretto
pesante
presto
Milica Ćosić, klavir, Duško Švonja, klavir
SVETOZAR NEŠIĆ
„Tektonika“, za violončelo, solo
Milica Svirac, violončelo
IVANA VOJNOVIĆ
„U spomen Mesijanu“, sonata za violončelo i klavir
allegro
largo
presto
Christoph Jahn, violončelo; Marina Rajnović – Babović, klavir
Ivana Vojnović rođena je u Novom Sadu 1967. godine. Završila nižu i srednju muzičku školu „Isidor Bajić“, klavirski odsek. Diplomirala na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, na katedri za kompoziciju u klasi prof. Dušana Radića. Magistrirala na FMU Beograd, na Katedri za muzičku teoriju i analizu, pod mentorstvom prof. Mirjane Živković i prof. Svetislava Božića. Boravila na jednogodišnjem stručnom usavršavanju u Atini iz oblasti vizantijske muzike. Učestvovala na više naučnih skupova iz oblasti muzičke teorije i analize, i objavljivala radove u stručnim časopisima. Komponovala muziku različitih žanrova – solističko-instrumentalnu, vokalnu, kamernu, koncertantnu, orkestarsku i opersku. Dela su joj izvođena u zemlji i inostranstvu. Svetozar Nešić (1982), novosadski kompozitor koji posle zavšenih redovnih studija na Akademiji umetnosti u Novom Sadu nastavlja usavršavanje na univerzitetima u Austriji, gde 2018. završava postiplomski program kod profesora Rajnharda Kargera na Univerzitetu u Beču (MDW), a zatim isti program upisuje u klasi profesora Klausa Langa na Univerzitetu u Gracu (KUG). Piše za različite sastave, a poslednjih godina posebno posvećuje pažnju četvrt-tonskoj muzici. Sarađivao je sa većinom istaknutih sastava u Novom Sadu, kao i sa muzičarima iz Beograda i Beča, a njegove kompozicije su, osim u Srbiji, izvođene i u ostalim zemljama bivše Jugoslavije, kao i u Austriji, Italiji, Mađarskoj, Finskoj, Jermeniji, Malti i Južnoj Koreji. Osnivač je prvog (anti)festivala za savremenu muziku u Novom Sadu „2K+“, koji od 2015. godine intenzivno promoviše muziku 21. veka.
You must be logged in to post a comment.