- Nivo svesti o Programu (izabrani pokazatelj 1 (rast od 5%, godina merenja: 2023 i 2027objektivni upitnik),
- Nivo odgovora na komunikaciju programa (tradicionalni i društveni mediji),
- Angažovanje javnosti i zainteresovanih strana,
- Indeks zadovoljstva zainteresovanih strana,
- Poboljšani komunikacioni kapaciteti korisnika (izabrani pokazatelj 2 (za 50 korisnika donacije na osnovu toga koliko korisnika izabere napredniji komunikacioni paket iuspešno izveštavaju o njemu do 2027.godine).
Uspešna i efikasna komunikacija doprinosi uspehu Programa. Programska komunikacija zahteva strateški pristup – jasno definisani ciljevi i odgovarajuće ključne poruke, namenjene ciljnoj publici i isporučene im putem odgovarajućih kanala i alata.
Komunikaciona strategija će biti osnova za informacione i komunikacione mere u okviru Programa. Ona uspostavlja i definiše ključne elemente komunikacije: ciljeve, ključne poruke, ciljanu publiku, kanale i alate, strateški komunikacijski pristup, a oslanjaće se na propise EU, sadržaj programa, iskustva, istraživanja i procene i kontekst pogranične regije Mađarska-Srbija.
Lista pokazatelja komunikacije će uključivati:
You must be logged in to post a comment.