Tribina „Društvene mreže u svrsi lične promocije“ biće održana u utorak 10. aprila u 20 časova u Klubu „Tribina mladih“ Kulturnog centra Novog Sada. Na tribini će o ovoj temi govoriti Željko Injac, glavni urednik sajta Vidovdan i Predrag Filipović, medijski inženjer.
Društvene mreže svakako čine deo naše svakodnevice, stoga se velika količina naše lične predstave i brenda nalazi upravo tamo. U zavisnosti od toga kako vodimo profile na društvenim mrežama, davaćemo određenu sliku javnosti iz koje se rađa prvenstveno naša prihvaćenost, zatim prepoznatljivost, a potom i brend.
Koliko su društvene mreže dobar alat za promociju govori sama činjenica da su one preplavljene reklamama, a da li ih svi u tu svrhu koriste na najbolji način, to je već pitanje koje iziskuje raspravu. Kako vi možete koristiti društvene mreže u svrhu lične promocije zavisi isključivo od vaših težnji i vaše angažovanosti na njima.