Prerano postavljanje novogodišnjih ukrasa, naročito dok traje ovo Miholjsko leto, dugo je već tema u javnosti. Neki nisu baš najjasnijeg oblika i svrhe, a kod nekih je diskutabilna cena.
Nedavno je na tviteru objavljena i reklama Koka- kole, koja upravo na to aludira, ali je uklonjena posle sat vremena.
Reklamni spot Koka- kole emitovan je kao tizer na društvenim mrežama. Kada je uklonjen, pojavili su se komentari ljudi koji su pomislili da to ima neke veze sa političkim pritiscima.
Iz kompanije Koka- kola Srbija su rekli za Insajder da je tizer bio deo prednovogodišnje kampanje i cilj je bio da privuče pažnju ljudi. Glavna Koka- kola novogodišnja kampanja tek dolazi, a kompanija želi da podstiče ljude na dobra dela i da širi pozitivnu atmosferu- rečeno je za Insajder. Međutim, nije rečeno zašto je spot uklonjen.
Reklama počinje buđenjem uspavanog Deda Mraza, kojem stiže fotografija okićenog Beograda. Ljudi se pitaju zašto on kasni, kada su novogodišnji ukrasi odavno tu. Deda Mraz je zbunjen, ali vrlo brzo shvata da je još rano za poklone jer zima nije počela, kao ni Koka- kola kampanja.
Iako je tizer uklonjen sa zvaničnog naloga Koka- kole, internet sve pamti. Možete ga još uvek pronaći na brojnim privatnim jutjub kanalima.