Након незаборавног извођења Пучинијеве Тоске у јануару, још једно ремек-дело мајсторове зреле стваралачке фазе, наћи ће се на оперском репертоару СНП-а након две године.
Наступају: првакиња Данијела Јовановић, први пут у улози (14. априла) / Свитлана Декар (17. априла) (Ћо-Ћо-сан, звана Мадам Батерфлај), Јелена Кончар (14. априла) / Вишња Попов, први пут у улози (17. априла) (Сузуки), Саша Петровић (Б. Ф. Пинкертон, поручник америчке морнарице), Верица Пејић (Кејт Пинкертон, његова жена), Васа Стајкић (Шарплес, амерички конзул), Игор Ксионжик (Горо, проводаџија), Горан Крнета (Јамадори), Страхиња Ђокић, (Бонзо, јапански свештеник), Бранислав Станков (Комесар)… Диригује Ђанлука Марчано.Учествују Хор и Оркестар СНП-а.
Судбина Мадам Батерфлај није само судбина Јапанке, а у томе је непогрешива Пучинијева намера и уметничка величина. Пучини је остао доследан веризму: занима га само човек, људска бол и патња, животне трагедије накратко прекидане ситним радостима. Тако треба доживети његову Мадам Батерфлај, у дубоком урањању у свакодневна и обична дешавања без великих и херојских гестова. Место дешавања је опште, свуда су они који су напуштени, преварени, они који не могу да преболе увреде, губитке, нанету бол, осећај који романтичари, а Пучини је стварао у том периоду, називају „светскa бол“. Проучавао је јапанску музику, обичаје, начин живота далеког Истока, консултујући се с оним уметницима, дипломатама и интелектуалцима којима су европски дом и породична кућа одавно били далеко. Доживљавајући егзотику Јапана на аутентичан начин, потпуно је понирао у, за многе и данас необјашњив, ритуал самоубиства, мистичног момента, који само Јапанци могу да учине свечаним.
У години када се навршава 160-годишњица од рођења Ђакома Пучинија (Giacomo Puccini, 1858-1924), Опера СНП-а обележава композиторов јубилеј извођењем опере Мадам Батерфлај.
За куповину улазница важе редовни попусти.