НОВИ ПРОДАЈНИ ОБЈЕКАТ НА РИБЉОЈ ПИЈАЦИ

На Рибљој пијаци од данас купци могу пронаћи деликатесне месне производе из домаће куће „Casa di Carne“ која је отворила ново продајно место на најстаријој новосадској пијаци. Сталним проширењем и разноврсношћу асортимана понуде, ЈКП „Тржница“ нуди нове садржаје и додатно подржава привреду Града. Унапређење пословних односа између ЈКП „Тржница“ Нови Сад и свих закупаца основна је идеја развојног пословања како Рибље тако и осталих пијаца у граду, чиме ће се поставити нови стандарди квалитета, али и допринети туристичкој понуди Града. „Позивам све закупце да се јаве у Комерцијалну службу ЈКП „Тржница“ Нови Сад где могу да добију све информације у вези са закупом простора“, казао је Урош Лончар,в.д. директора На Рибљој пијаци од данас купци могу пронаћи деликатесне месне производе из домаће куће „Casa di Carne“ која је отворила ново продајно место на најстаријој новосадској пијаци. Сталним проширењем и разноврсношћу асортимана понуде, ЈКП „Тржница“ нуди нове садржаје и додатно подржава привреду Града. Унапређење пословних односа између ЈКП „Тржница“ Нови Сад и свих закупаца основна је идеја развојног пословања како Рибље тако и осталих пијаца у граду, чиме ће се поставити нови стандарди квалитета, али и допринети туристичкој понуди Града. „Позивам све закупце да се јаве у Комерцијалну службу ЈКП „Тржница“ Нови Сад где могу да добију све информације у вези са закупом простора“, казао је Урош Лончар, в.д. директора ЈКП “Тржница“ и додао да су смањене поједине таксе и олакшан улазак закупаца на све пијаце. Месара „Casa di Carne“ једна је од закупаца који стратешки представљају своју понуду корисницима Рибље пијаце, уклапајући се у идеју о продаји домаћих производа на новосадским пијацама. „До сада смо били само у Чика Стевиној улици, мало дислоцирани, и наредни корак је био да се појавимо у центру града, на најпознатијој новосадској пијаци и будемо међу свима“, објаснила је Ђука Кричковић, директорка „Casa di Carne“. ЈКП „Тржница“ Нови Сад убрзано ради на дигитализацији свог пословања, те је циљ да у наредном периоду унапреди целокупан процес пословања, као и сарадњу са закупцима, истовремено омогућавајући купцима да на пијацама пронађу све што је им је неопходно и додао да су смањене поједине таксе и олакшан улазак закупаца на све пијаце. Месара „Casa di Carne“ једна је од закупаца који стратешки представљају своју понуду корисницима Рибље пијаце, уклапајући се у идеју о продаји домаћих производа на новосадским пијацама. „До сада смо били само у Чика Стевиној улици, мало дислоцирани, и наредни корак је био да се појавимо у центру града, на најпознатијој новосадској пијаци и будемо међу свима“, објаснила је Ђука Кричковић, директорка „Casa di Carne“.ЈКП „Тржница“ Нови Сад убрзано ради на дигитализацији свог пословања, те је циљ да у наредном периоду унапреди целокупан процес пословања, као и сарадњу са закупцима, истовремено омогућавајући купцима да на пијацама пронађу све што је им је неопходно.