Trening od 12 minuta

Trening za užurban dan – 12 minuta

Trening od 12 minuta svakako da nije adekvatna zamena za kvalitetan ili klasičan trening, mada može vam se dogoditi da negde putujete, nemate vremena za odlazak u teretanu ili čak lagano trčanje, a zaista vam je potrebno da malo izbacite paru kroz uši, bez da nešto polomite ili vićete na nekoga.

Lagano se razmrdajte – probudite vaše telo, napravite dvadesetak kruženja ramenima ka napred i ka nazad, isto tako laktovima na jednu pa na drugu stranu, prisetite se zagrevanja za čas fizičkog vaspitanja i to je to, biće sasvim dovoljno da krv malo brže prostruji vašim telom.

U slučaju da radite neki posao od kuće, pa vam zatreba pauza, možete ovo uraditi i nekoliko puta u toku dana, ali nema potrebe da preterujete.
Ako već nađete vremena da se odlepite od računara ili drugog posla koji radite na tri puta po 12 minuta dnevno, to znači da imate vremena i za neku laganu šetnju ili trčanje, pa bih vam uvek radije predložio da izađete napolje, pre nego da ostajete zatvoreni u kući ili stanu.

12 minuta, 4 vežbe, vrtite u krug, pauze pravite po potrebi

Sklekovi sa podizanjem dlanova kada ste na tlu ( hand release push ups, crossfit push ups )
12 ponavljanja

– „ Jumping jacks „ skokovi sa odručenjem
20 ponavljanja

Ispadi / Iskoraci ( lunges )
12 po nozi , ukupno 24

Leđnjaci ( back extensions ) bila bi dobra ideja da podmetnete ispod karličnog dela savijen peškir, kako biste izblegli guljenje ili žuljanje kukova dok izvodite ovu vežbu
20 ponavljanja

Namestite tajmer na 12 minuta, neka vas opomene da je trening gotov. Lagano se prošetajte okolo, polako se istegnite, uživajte u ostatku dana…

Za Vas i Vojvođanske Vesti,
Vladimir Tepavac, Trener

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.